free
hit counter

VI GIR DEG DIGITALE SJEKKLISTER OG SKJEMAER!

Lei av å fylle ut manuelle sjekklister, rapporter og skjemaer? Med Tempus digitale skjemaer bruker du mindre tid på papirarbeid og får mer tid til jobben du skal gjøre.

  • Avvik/avviksskjema
  • HMS-avvik
  • Sjekklister
  • Elektroniske skjemaer
  • Egenmelding
  • Fraværsskjema
  • Kontrollskjema
  • Kvalitetskontroll/skjema
TA KONTAKT I DAG FOR PRISTILBUD

TILPASSET TILGANG

TempusIN tilpasser tilgang og sørger for at skjemaene som er tilgjengelig til enhver tid er tilpasset den spesifikke arbeidssituasjonen/arbeidsrollen.

SMARTE LØSNINGER

Her er muligheten mange! Kombiner med andre smarte løsninger fra Tempus for et komplett elektronisk bedriftssystem.

DIGITALE VERKTØY

Samle alle skjemaer i en app og et web-basert administrasjonssystem, og overfør informasjon direkte til ditt forretningssystem.

SANNTID

Du har alltid oversikt og status i sanntid via app og i administrasjonssystemet.

FLEKSIBILITET

Du kan sette sammen et verktøy som møter dine behov, krav og ønsker i en enkel sky-basert løsning.

SJEKKLISTER OG SKJEMAER

Vi har mulighet til digitalisere de fleste skjemaer og sørge for at de snakker med ditt forretningssystem.

DIGITALE SJEKKLISTER START

Fra 139,-
  • Vi spanderer første måned!
  • Pris pr bruker pr. mnd kr. 139,-
  • Inntil 9 brukere
  • Admin bruker inkludert
  • 3 Måneder admin-support
  • Opplæring kr. 1 290,-
  • Ingen bindingstid

DIGITALE SJEKKLISTER PRO

Fra 129,-
  • Vi spanderer første måned og et digitalt skjema!
  • Pris pr bruker pr mnd kr. 129,-
  • Fra 10 brukere og oppover
  • Admin bruker
  • Mulighet for integrasjon til eksterne systemer*
  • Opplæring kr. 2 990,-
  • Dedikert kontaktperson
  • Support inkludert i prisen
  • Forutsetter 24 mnd avtale

DIGITALE SJEKKLISTER

Fra 119,-
  • Markedets beste sjekklisteløsning!* fri tilgang til sjekkliste-shop
  • Fra kr. 119,- per bruker pr mnd.
  • Ubegrenset antall brukere(min. 50 brukere hver måned)
  • Admin bruker
  • Mulighet for integrasjon til eksterne systemer*
  • Dedikert kontaktperson
  • Support inkludert i prisen
  • Opplæring varierer fra kunde til kunde og prises på forespørsel
  • Forutsetter 36 mnd avtale

*Integrasjoner defineres spesifikt i samarbeid med den enkelte kunde. Ta kontakt for pris.

Våre kunder sier

Gjennom TempusIN har vi fått spesialtilpassede skjema for registrering av tid og aktivitet etter våre behov. Spesielt bra er GEO-lokaliseringen som gir kvalitet i våre data. Tusen takk, Tempus!- Francois Soto, Leder Forretningsutvikling - Huurre Norway AS
Det har blitt lettere og mer effektivt å skrive arbeidsordre nå som vi har gått over til TempusIN app. Siden vi har mobilen med oss til enhver tid, så får vi scannet og skrevet ned alt vi bruker av deler på servicejobber og registrert medgått tid.- Roy Kenneth Aas, Servicesjef - Hengsrød AS
TempusIN har hjulpet oss med digitalisering av papirskjema som vi bruker til rapportering mot Statens Vegvesen. Da systemet og teamet hos Tempus er så fleksible har vi fått tilpasset en løsning som tilfredsstiller våre behov, og som vi kan videreutvikle for flere områder i organisasjonen vår.- Lasse Sandnes og Kjell Arne Wika, Anleggsleder - Implenia AS

DEMO

Få en demo av TempusIN i dag.
Vi garanterer en enkel og effektiv løsning for din bedrift!

Få pristilbudBestill demo

Kontakt oss





Høyeste kredittverdighet

Få tilsendt tilbud og nyheter